ansiktmask again

Hellu
Stan idag med elvira, frös ihjäl?!
Var hos emil några timmar, mys?!
Sitter med ansiktsmask, fräscht?!
JA!

Nu sitter jag med ansiktsmask i ansiktet, blir att måla om naglarna snart.
Aceton luktar förjävligt.
Jag taggar tills imorgon.
Hade ett lugnande samtal nyss så imorgon blir nog toppen.
Ska ju vara med dom bästa tjejerna!
Nu dör batterierna på datorn snart så ska gå och hämta sladen.
Sen sköjla bort skiten i ansiktet och painta mina nails.
Uppdatering under natten maybe?



ibland är min tunga fan lika lång som han i kiss






Kommentarer
Postat av: Sanja

Gene Simmons äger! Han i Kiss alltså :P

2009-12-31 @ 13:38:24
Postat av: Anonym

Oj jävlar vilka BRÖST ^^ Skulle inte vara fel att krama om dem... sexy

2010-01-06 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0