dagen innan jul


Försökte få till julkänslan med rött nagellack

Hej på er!
Dagen före julafton menas att Tomten kommer imorgon! hihi
Igår kväll åkte jag hem till emil, vi kollade film med hans kompisar och bror.
Somnade väl runt halv 6?
Åkte hem vid 3 senare och har inte gjort någonting, har kollat 2 bring it on filmer och lagat mat.
Nu har mamma gjort julskinkan så det luktar lite juligt hemma.
Hela familjen är samlad och vi alla kollar på film och tjockar med chips och cola.
Det är sagan om ringen vi ser på men jag förstår den inte?
Ska snart välja ut kläder att ha på mig imorgon och sen ska jag duscha och så.
Ska för en gångs skull försöka sova relativt tidigt, känner mig sjukt stressad inför imorgon.
Måste köpa pinnar innan allt stänger.
Vi kanske hörs senare annar får det bli imorgon innan jag åker till pappa eller efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0