Festa imorgon, äntligen!!!

Hey hoe!



Förlåt (igen) för den extremt dåliga uppdateringen idag.
Men har ju verkligen gjort ingeting idag så kände inte riktigt för att skriva något.
Skippade skolan idag, för jag är så stygg? haha
Nej men mamma sjuk anmälde mig faktist, så var inte skolk eftersom jag inte mått jättebra dom senaste dagarna.
Sov till halv 1 idag typ, väntade på att mamma skulle komma hem med mat till mig, låg i soffan med mitt gosiga täcke hela dagen tills jag var tvungen att gå till ica och handla mat som jag skulle laga.
gjorde vanlig köttfärssås och spaghetti.
Var med en Kenzas jultävlig idag, vann tyvärr inte.

Har typ ingenting att skriva om känner jag, haha mitt liv är tråkigt?
Men faktist så har jag ju bara varit hemma senaste dagarna så ska jag skriva om att jag har ätit 4 knäckebröds-mackor med gurka och aromat och tro att ni ska bry er haha, nä skulle inte tro de?

Imorgon blir det partytime med girlsen, we like!
Ska fixa alkohol och så imorgon, sen blir det förfesta hos rebecca.
På lördag kanske jag ska vara barnvakt några timmar på eftermiddagen och självklart får jag pengar för de!

Nu vart det här inlägget alldeles för långt så ska inte skriva mer, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0