fucking julafton

Julafton.....
Behöver jag ens säga något?!
Det är nog den tråkigaste dagen på hela året
Man gör inget roligt alls?
Det lagas massa mat men man äter inte ens upp hälften, onödigt?
Och så kollar man på Kalle Anka som man redan har sett varje jul i hela sitt liv, snart kan man ju den filmen utantill..
Visst det är mysigt att dricka glögg och få presenter,
men när allt det är gjort, vad fan ska man göra då? INGENTING!!
Och det jobbigaste är man typ måste vara med familjen, det gör det ännu värre...
Jaja ska inte sänka ner er i mitt julhat haha

Jag ser iallafall fram emot nyår, har fixat allt, kläderna, smycken, alkohol.
Mitt nyårs-firande ska bli bättre än någonsin.
Dom som känner mig vet ju det som hände förra nyår...
Kan lova att det händer nog inte många, kan berätta att jag mådde sjukt dåligt i minst 1 månad efteråt
Första veckan åt jag inte ens någon mat eftersom jag grät så mycket så maten vart alldeles våt.

Så därför ser jag fram emot nyår & året som kommer.
Nu ska jag leta fram lite vin så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0