hemlig överraskning till nyår?




Godmorgon...
Vaknade för 40 min sedan, skulle egentligen upp på stan med elvira & matilda, ganska oflyt va?
Nu sitter jag i min säng, ska nog fixa mig?
Ingen aning om vad jag ska göra idag men har tråkigt så...
Eller ska kanske äta först?
Whatever.
Är sååååååååååå taggad inför nyår, räknar ner dagarna liksom.
Nu har vi fixat all alkohol vi behöver (jag&jennifer)
och nu har vi förmodligen fixat det mesta som vi ska göra under nyår.
Blir kanske att käka middag hos matilda med tjejerna & sedan åka till stan vid 8.
Ska prata mer med matilda om vilket tjejer som ska dit och vart vi ska senare.

Och föressten ÖREBRO, det verkar som om vi har en överraskning till er på nyår och 2010!
Nu ska jag inte skriva mer för stunden, tack & hej leverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0