kommer inte på någon rubrik

Fyfan vad jag inte orkar blogga just nu.....
Men jag gör det ändå!

Inatt sov jag hos elvira i hennes nya hus, fin fint!
Vi köpte godis och kolla filmer, mys som vanligt.
Idag drog hem från skolan efter engelskan, mådde inte alls bra...
Sov i stortsett hela dagen
Men åkte till stan på kvällen och fikade på gröna grodan med Emil.
Drack självklart en god chailatte, typ beroende snart?
Tror jag ska till skolan imorgon, mår lite smått dåligt, kan inte riktigt förklara hur för jag vet knappt själv...
Har föressten inte skrivit om festen i lördags
Jag, Jennifer & Bella drog hem till Emil som hade fest, roligt var det tills folk började slåss på gatan och polisen fick komma.
Sov kvar där iallafall, och spenderade hela dagen där också, så nu vet ni det ;)

Ska tvätta av mig sminket och sen kolla på scrubs och försöka sova eftersom jag faktist har druckit 2 enegridrickor också...
Bloggar mer imorgon, sovsi gotti!

den här bjuder vi på


Kommentarer
Postat av: Jens

Ni ser ut som två 9åringar :)

2009-12-09 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0