kvällen som varit



Är tillbaka hemma nu efter lite mys.
Var först en stund hemma hos elvira
sen skulle hon till sin pojkvän och jag till emil
men vi missade våra bussar så fick vänta i typ en halvtimma och det var typ VÄLDIGT kallt?!?
Kollade wallander en stund iallafall
och jag brukar inte gilla sånna filmer, speciellt svenska men den var faktiskt ganska bra, men väääääldigt rolig haha, fast det är ju min humor så.
sen var det dags att gå till bussen och åka hem,
nu väntar jag på att jag ska kunna tanka ner mina nya filmer.
Blir att kolla scrubs först och äta lite kvällsmat, hihi tjåkis ;>
kramis godnatt!

Btw, helgen blir nykter?

Kommentarer
Postat av: arnella

fin bild ! :)

2009-12-22 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0