mysig dag med mammi

God kväll haha!
Vart ingen uppdatering igår, orkade inte.
Vaknade vid 2 på dagen och gjorde mig iordning och drog hem till min faster på släktkalas, inge vidare roligt...
Kom hem och fixade mig lite, slutade med att jag åkte hem till becca vid halv 11 på kvällen och följde med henne och fest, fast först förfestade vi med Josse Lönner och Angelica.
Dom drog hem sen och vi fick skjuts till varberga där vi va hos en kompis och drack vin.
Tog en taxi hem vid halv 4 på natten och sov.
Åkte hem vid 10 på morgonen, sov några timmar i min säng sen upp igen, fixa mig snabbt och dags att dra till stan med mamma, köpte benvärmare, 2pack tunna leggins från H&M och ett par örhängen från bikbok som jag inte kommer visa för dom ska jag ha till nyår :)
Vi gick runt på stan och kollade runt, köpte lite smågrejer och sen åt vi på la palette, det var riktigt gott, hade inte ätit på ett dygn då.
sen åkte vi till willys och handlade lite mat och nu är jag äntligen hemma!!
Fan trodde jag skulle frysa ihjäl ett tag :(

vet att man inte ser bra men det är benvärmarna, jättemysiga!



Nu har jag iallafall duschat och sitter och äter toffifee samtidigt som jag väntar på ett telefon samtal.
Ikväll blir det mys i think?
Jaja ska inte skriva mer, jävla brev...
HEIDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0