myskvälll

Hellu
dålig uppdatering på senaste? ja...
Iallafall, har väl mest varit med emil så.
Just nu sitter jag och väntar på att han ska prata klart i telefonen så vi kan börja spela nintendo 64 haha
Måste bara säga att tanken på nyår gör mig överlycklig, hihi
Igår var jag hos farmor en tag och fick lite julklappar igen.
Sen käkade jag på subway med emil, elvira & rickard.
Senare åkte jag och emil och hyrde 2 filmer, en hitler film och sen "fredag den 13:de"
köpte godis och dricka och myste.
Men vi hörs väl senare när jag är hemma.
Pusselipuss ;)




Kommentarer
Postat av: denise

hoppas det går enligt planerna med nyår ;)<3 hihih

2009-12-28 @ 14:39:43
Postat av: Jenny - Min kamp mot min vikt.

Fin blogg =)

2009-12-28 @ 14:59:31
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0