shopping

Dålig uppdatering åter igen...

Godmorgon!
Vaknade av att telefonen ringde för 5 gången, trodde det var larmet,
Igår var jag på stan med emil, köpte jeansleggins & 2 tröjor.
Kan visa bild senare.
Kollade film med lillebror inatt, ovanligt att vi håller sams haha.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja fixa mig.
Ska dra upp på stan med emil igen och shoppa om jag hittar något.
Ikväll hoppas jag på att vara med elvira & matilda en stund eftersom elvira skulle sova hos matilda inatt.
IMORGON ÄR DET NYÅR!!!!
Är sjukt taggad samtidigt som jag är sjukt rädd...
Vet att det inte kommer bli en repris från förra året men fan, jag kan väl ändå vara lite smått rädd.

Drömde inatt att jag flyttade ihop med massa folk i en lägenhet bla. Kissie & Amir hahah
Vi drack xide men sen minns jag inte så mycket mer.
Oj shit, känner nu att jag har lite ont i halsen. FÅR INTE BLI SJUK!
Jag lovar att uppdatera senare och visa nya kläderna när jag kommer hem.
Smell ya later ;)


Fikade på gröna grodan innan vi shoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0