sprutan idag!

okey älsklingar
nu är jag brunett för första gången på minst 2 år! hihi
känns faktist välidgt bra, inge ånger :)
men råkade missa några slingor i bakhuvudet så ska köpa en ny färg imorgon eller på söndag och färga igen.
Nu blir det mys med mamsi, fast först kolla på harry potter och tjocka mig.

Föressten, jag tog sprutan idag!!
Kom dit med mamma & syskon.
Fick typ panik när jag såg alla läkare haha.
Mamma tvingade mig iallafall att ta sprutan så när jag stod i kön började jag grina haha!!!
Sen när jag skulle ta sprutan så satte jag mig i stolen och ryckte till mig mamma.
Började grina igen samtidigt som jag skratta, klämde sönder mammas tutte för det va det ända jag fick tag i sen spruta kärringjäveln in sprutan i armen på mig och det kändes fan som en evighet innan hon tog ut den ;s
Började skrika (bokstavligen) "JAG KOMMER DÖ! MAMMA JAG KOMMER DÖ!!!!", kunde till och med höra mitt egna eko haha.
Tanterna bakom mig i kön började skratta och vill fan bara trycka in en spruta i pannan på dom...
Efter det drog vi till mcdonalds och åt lite mat.
Menmen nu kommer en bild på nya hårfärg.
Hörs senare people! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0