tanter i tv

min uppdatering väl bara bäst?

Nej men skolans internet funkade inte idag så det är en av anledningarna.
Åkte hem tidigare från skolan idag, hittade inte till lektionen.
Kom hem och tvärsomnade i soffan runt 2-3 och sov till cirka 7.
Märks att the mänz is on it's way.
Blir liksom jättekonstig, typ PMS som faaan (hihi), ont i magen, trött (sover hela tiden?)
Mamma säger själv liksom att jag blir som om jag vore sjuk...
Menmen, jag överlever.

Nu märkte jag en grej, att nu när jag skriver det här så översätter jag allt i huvudet till engelska, liksom vad fan görs?!?
Jag gick till ICA förutoch köpte godis, för smarrigt.
Skulle kolla på greys anatomy men programjäveln har typ tagit lov?
Så jag fick sitta och kolla på yttligare ett program om "Riktiga hemmafruar", vilket dom inte ens är.
Dom är ett gäng gamla tanter som har ätit botox till frukost och till slut hittat sig en fet & rik man som ger dom pengar till allt om dom har sex. En framtid för mig kanske? haha sajk!

Blir nog att skippa skolan imorgon, mår ju inte så vidare.
Men nu ska jag och mina svullna tuttar gå och ta oss en dusch, hörs!
Känner att det här inlägget vart väldigt annorlunda mot alla andra, but this is me!


hahahahha den här bilden är sjukt ful men ni får den av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0