barnvakt igen!


äckelbild, nyss

Skoja folket, klart jag ska blogga idag!


Jag var på jäääääätttedåligt humör förut, var irriterad på killarna i klassen som är så jävla barnsliga ibland så jag blir galen.
Fick ett samtal förut när jag och jennifer vänta på bussen hem till mig om att jag behövdes som barnvakt ikväll så ska göra det ist för att följa med jennifer och johan när dom skulle fixa nåt.
Har sovmorgon imorn till 12, för skönt!
Jag och jennifer tänkte faktist supa ikväll bara för de, men nu blir det inte så eftersom jag ska vara barnvakt till 9-10 ikväll.
Men det behövs för jag får pengar för det så ;)
Kändes lite jobbigt också när en kompis (secret) frågade om jag ville ses, men får väl bli en annan dag hehe.
Ska kolla tv en stund nu innan jag drar, skriver senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0