inte orkat skriva

Orkade inte uppdatera igår...
Hade det iallafall jättekul hos oliwer, efterfesta med johan och han bjöd mig på mat från max
Tur det eftersom jag inte åt NÅGONTING på hela fredagen.
Igår fick jag skjuts hem av johan runt 3, duschade och kände mig som en riktig människa igen haha.
Jag, jennifer & josse förfestade hos denise, sen sprang vi alla tjejer med klackskor tilll konserthuset för att ta bussen till björkhaga
Hittade inte till lokalen så jag och jennifer drog tillbaka till stan.
Träffade massa folk, sen kom johan, efter ett tag körde han hem mig.
Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på greys anatomy, det är ju massa bra repriser idag på tv så ska kolla det och sen tror jag nog att det blir ett skönt bad hihi.
Nu ska jag laga nån mat, kanske uppdaterar senare.
Pussar


Btw, jag har massa bilder från festen i fredags men dom helt konstiga när jag laddar upp dom så ni får kolla facebook om ni är vän med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0