tankar....

Behöver bara skriver av mig lite...

Är så trött på allt, vill bara krypa ner under täcket i sängen och försvinna ett tag.
Jag går till skolan varje dag, ler & skrattar med mina kompisar men när jag kommer hem stänger jag in mig på mitt rum och lyssnar på lugna låtar med sorgsna låttexter..
Ibland lyssnar jag på dom bara för att få gråta ut och tänka klart, så illa är det..
Och visst, några av er kanske tänker nu "jävla fjortis som försöker få uppmärksamhet genom att låtsas vara jätte ledsen", men så är det verkligen inte.
Det är min blogg, den är som en dagbok där jag kan skriva vad jag gjort under dagen och skriva om mina känslor.
Jag har rätt till det.
Förmodligen så har varenda människa något slags problem, det kan vara en sjukdom, en förlorad vän, egentligen vad som helst.
Jag går helst inte runt och pratar om mina, bara till dom jag litar på.
Sen har det väl hänt att jag sagt lite för mycket på fyllan men har faktist aldrig fått ångest över det dagen efter.
Kärlek, det är något jag verkligen saknar.
Ni vet den där känslan när innan man somnar och sin kille ligger och håller om en, då är man lycklig.
Och den där känslan när man vet att man är kär, man är tok-glad och ler åt nästan allt som en vänner säger.
Tänk att få höra sin kille viska i ens öra och säga " jag älskar dig", det är underbart!
Tyvärr har man blivit sårad allt för många gånger & det har därför blivit svårt att lita på andra killar.
Jag har säkert gått miste om flera toppen killar men ibland räcker inte känslorna till.
För mig har inte första intrycket så jätte roll, för jag alltid killar en ny chans.
Men om jag vet att den personen inte är rätt är det bara att gå vidare.
Sen måste jag också säga att jag är trött på alla player rykten
Visst om jag skulle vara player gillade att leka med andras känslor och bara va ute efter att ha lite skoj, men nu är det ju verkligen inte så.
Jag vill ju hitta nån, det vill jag verkligen men det är inte alltid lätt.
Och jag har gjort misstag förut, som att ha sex med nån jag inte haft känslor för.
Men jag skulle aldrig såra en kille med flit, för jag vet själv hur det känns att bli sårad...
Sen är det inte andras problem vem jag har en flört med eller så, det är min ensak och dom jag berättar för.
Hoppas vissa tar åt sig som läser det här..
Orkar inte skriva mer för stunden....







Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår vad du menar!

2009-11-18 @ 22:47:39
URL: http://dupieuxsetoilee.blogg.se/
Postat av: mättefette

du kan alltid prata med mig det vet du även fast vi inte är lika nära som förra året you know.. <3

2009-11-18 @ 22:59:25
URL: http://matildaeklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0