Jävla onoff impotenta invalid helvete!! (vet knappt vad orden betyder)

Tjena mittbena!
Orkade inte uppdatera igår när jag kom hem,
men min lilla klass på 5 personer (fast becca va sjuk) var på SVT, det var som ett studiebesök som jag hade bokat.
Vi kollade studion och fick vara med och kolla när dom spelade in live.
Asså vi vart ju inte filmade (tack och lov för det!).
Efter besöket på SVT så drog jag till det så kallade "secret place" och var där hela kvällen.
Kom hem vid 11, låg i sängen med datorn sen sovdags!
Skola idag men hade matteprov så drog hem direkt efter engelskan.

Måste också säga att jag blir förjävla sur på killen som jobbade på onoff!
Han glömde att ge mig ett sim-kort till nya abonnemanget så nu måste jag vänta tills imorgon för att kunna smsa.
Och inte nog med de, mitt sim-kort/ kontantkort som jag har nu funkar inte heller för att dom har redan flyttat över nummret till abonnemanget...
Så ingen kan ringa mig eller smsa, bra va? ;)
Fett diss till han invandraren som jobbar på onoff på marieberg, undvik honom alltså!

Menmen nu ska jag kolla på alla dom gamla avsnitten av serien Spökafton som gick på tv för länge sen,
Får se vad som görs senare, blir kanske att städa mitt rum om inte annat händer.
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0