EMA på mtv

shuuu!
Kollade nyss på EMA ( europe music awards), riktigt kul att Beyonce fick flera priser!
Men undrar om det bara var jag som märkte den konstiga reklam?!
Typ saker för tonårs mammor, fanns typ en spjälsäng/ skrivbord
Och en "kängru-tröja", helt sjuka saker!
Liksom haha, vem köper sånt? xD

Jaja, nu har jag precis duschat och det va sååå skönt ;)
Lagade mat idag igen, men det vart bara korvstroganoff.
Fick googla på hur man strimlar falukorv, gick åt helvete HAHA!!
Nu ska jag nog göra mig en kvälls macka, lägga mig i sängen och kolla scrubs
Imorgon är det fredag= drunktime ;)
jaja sängen ropar! kyss


Ska nog börja med mitt andra läppstift, cerise- shiny från Dior.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är emma :) Och läppstiftet va fett fint också:o

2009-11-11 @ 22:03:40
URL: http://embackers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0