Fail

Igår då....
Kom hem till becca vid 5, då fixade vi oss och sen började vi dricka.
Vid 7 kom jina, andreas och tb.
Satt hemma hos becca & förfestade, letade fest osv.
Menmen vi skulle styra upp hemma hos johan, men han farsa fyllde 50 så vi va tvunga (stavning?) att vänta på att han skulle höra av sig och säga att han var hemma.
Tillslut fick becca nog och vi drog.
Började gå mot johan FAST jag visste och sa att han inte skulle höra av sig förens länge, eftersom jag känner han så väl så vet jag hur han fungerar...
Jag & becca stod och pratade inne i en kyrkogård, haha
Vi gick tillbaka mot stan, dom drog till mcd och jag träffade en kompis innan bussen kom.
Johan, jennifer och viktor stannade och pratade med mig en stund också.
Kom hem, fyllekäka och SOV!

Bilder;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0