festa/ barnvakt/ ingen uppdatering

Hey allesammans!
Orkade inte blogga igår, hade alldeles för ont i huvudet för det plus att jag var stressad.
Jag och jennifer festa iaf hos johan hela kvällen/ natten.
Kom hem vid 1 dagen efter och nån timma senare åkte jag iväg dit jag skulle vara barnvakt.
Hände väl inte så mycket där, spelade tv spel och lagade mat åt dom.
Kunde inte heller ansluta till internet för att det trådlösa var låst... Så det sög.
Menmen, jag vart väckt kl 9 på morgonen av den minsta ( 3 år) som ville läsa böcker för mig... -.-
Mamma hämtade mig vid 10, fick mina pengar sen åkte jag hem och sov!

Nu ska jag fixa mig sen åka till stan och träffa max, blir nog dricka chailatte! Mums ;)
Lite bilder från igår;




bad henne göra en pussmun, här är resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0