G-vik

god kväll!
trevligt väder idag va? ;)

Hade skola idag typ 1 timma, sen drog jag till (secret place), alltid roligt där.
vid halv 7 kom becca & hämtade mig, köpte mat från mcdonalds på drive-in, åkte till g-vik för hela skolan skulle bada.
Jag & becca ångrade oss faktist när vi var där, det verkade faktist ganska kul eftersom vi inte var med.
Jaja, kollade ju in killarnas kroppar iallafall ;) haha
Vi vart hämtade vid halv 10 sen väntade hon med mig på min buss eftersom hennes kille skulle komma då.
Är ledig imorgon, fööööör skönt.
Blir att supa på kvällen verkar det som, sen på lördag förmiddag ska jag äntligen köpa nya mobilen!!! wiho!
nu ska jag vänta på ett telefon samtal, äta lite nattmat och kolla någon film jag fixade igår.
kanske skriver något senare annars hörs vi imorgon så fort jag vaknar, kyssen.



Visst är jag söt i min fläta? ;)

Kommentarer
Postat av: ...

Oj!!! Sexigt! Fina tuttar hade du med!!! Grrr...

2009-12-17 @ 23:34:51
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0