helgen!

hey people!
Har varit väldigt dåligt med uppdatering den här helgen (igen), ber om ursäkt för det!


I fredags så började jag dricka några öl hemma medans jag pratade med jimmie, drog in till stan och hem till en kompis, ni vet "secret place" ;)
Vi drack champange & kollade filmer på tvn, väldigt skönt att bara ta det lungt och så.
Bilder finns men dom får ni inte se ;)
Jag sov där iallafall, sen vid 11 på morgonen tog jag bussen till marieberg eftersom jag skulle träffa mamma där vilket jag gjorde.
Vi skulle köpa ny mobil och det va nån jävla 3-gubbe som tjatade på mig i en halvtimma (seriöst!!) om att jag skulle ta deras erbjudande..
Till slut vart jag så förbannad och bara gick, liksom acceptera ett nej förfan!
köpte mobilen & var överlycklig efteråt, mamma va inne på en ikea en stund.
Sen när hon kommer tillbaka har hon köpt nån typ grej för bärbara datorer, typ som man kan ha i sängen så den inte blir för varm och håller sig uppe, vet inte vad det kallas?!

På kvällen drog mamma på fest och jag hällde upp en drink åt mig själv innan jag gick till jimmie, för alla skulle ta bussen tillsammans till stan.
Vi drog på fest i tybble med roligt folk, var inte jättemånga där men kul var det.
Tog bussen till stan och sen stod jag utanför mcdonalds (haha!) och pratade med massa kompisar.
Gick till bussen vid halv 2 och sen åkte jag hem.
När jag vaknade imorse berättar mamma att jag hade somnat med telefonen på örat, alla kläderna på och en tallrik brevid mig i sängen, liksom what?!
Idag har jag bara tagit det lungt, typ lagat mat åt mig och mamma, kollade film & ätit chips & cola.

Imorgon är det skolan som gäller, på kvällen ska min klass till SVT och kolla när dom spelar en en nyhetssändning.

BTW!
mina pengar på mobilen tog slut förut idag och nu väntar jag på att mitt nya abonnemang ska börja fungera, förhoppningsvis imorgon.
jaja, här kommer den ända bilden typ från i lördags.
Finns fan inga ord för hur ful den är.
haha puss






Kommentarer
Postat av: Jessica

Det finns två på dig och Jimmie på min blogg, jätte söta :)

2009-11-23 @ 17:26:39
URL: http://thearvidssonaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0