LÖRDAG!

Vaknade upp och har ALDRIG varit så bakis!! helt sjukt dåligt mådde jag..
Vi gick allihoppa till nån pizzeria senare när alla vaknat till liv, åt en halv barnpizza och det tog en timma för mig att äta den.. mådde inte alls bra.
Fick ett ryck helt plötsligt på dagen och ville hem för jag mådde så dåligt, men så vart det inte, men det va lika bra.
Vi la oss och kollade film en stund, REC vart de, scary ;)
Becca & jag var ute och gick lite ibland oxå.

Träffade en kompis till migen stund som faktist bor i mellerud, ni kanske minns bilden jag la upp och skrev om ett patetiskt svin, det va han iaf.
Vi pratade ut, han bad om ursäkt och nu är vi vänner igen, skönt de :)
På kvällen kollade vi the grudge och åt lite godis hela gänget.
Så den dagen/ kvällen bestod mest bara av filmer & mys.

vi bjuder på bilderna...



TB på pizzerian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0