Schhhh you're my secret!

hej people!
Orkade verkligen inte uppdatera igår när jag kom hem, vart alldeles för trött för det.
Efter skolan åkte jag iallafall hem en stund, sen tillbaka till stan och drog till "secret place" haha ;)
Kom hem, åt lite mat och la mig i sängen och sov, fööööör skönt!

Idag har jag varit i skolan vilket ni nog förstått, åkte hem lite tidigare eftersom att vi inte gjorde nåt på lektionen.
Nu har jag ätit lunch eftersom matsalen va helt full, hatar den förbannad matsalen. Den är fan mindre än mitt vardagsrum ;s
Iallafall så sitter jag framför tvn och dricker latte & äter pepparkakor.
Juligt va? Jag gillar faktiskt inte julen så mycket. Visst att det är mysigt och så men det är såååååå tråkigt på självaste julafton, man gör samma sak varje j*vla år...
Man väntar på paketen, kollar kalle anka, dricker glögg, äter massa mat. Sen vid 8-9 så är allt klart och vad fan ska man göra då?
Sitta och glo in i en vägg tills man somnar eller? haha nej usch gillar inte julafton.
Det här året har jag och jennifer bestämt oss för att supa på kvällen, vet inte vart eller nåt men supa ska vi!
Whatever,ska träffa en kompis senare, guess who? ;) haha
Nu ska jag dricka upp min latte & kanske byta om, får se.
Ska iallafall inte skriva mer för stunden, så puss!


Hemsk bild men jag bjuder på den för jag vet att ni gillar det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0