SÖNDAG/ MÅNDAG!

På söndagen skulle vi egentligen hem men det vart aldrig så för tåget var fullt och så.
Vi gjorde inte så mycket, becca och jag smög iväg på morgonen och åt kebab haha.
På kvällen köpte vi chipas dricka & sånt, kollade film hemma hos emil som vi skulle sova hos på natten istället.
Fattade inte mening med filmen, den hette "änglar och demoner" iallafall.
Oscar gick hem och vi sov allihoppa, gick upp halv 8 för jag & becca skulle ta tåget hem tidigt
Men vi hamnade i karlstad, för pengarna räckte inte till...
Försökte få skjuts hem till örebro men ingen kunde, så det va bara att ringa mamma och be henne boka bussbiljetter, hon va inte glad kan jag lova...
Vi hade INGA pengar kvar alls typ, köpte 2 cheeseburgare vid 10 sen gick becca runt kissnödig hela dagen HAHA!
Vid halv 5 kom bussen och vi började äntligen åka hem.
När vi kom till örebro fick jag sällskap av sölle medans jag väntade på min buss, trevligt :)

Nu ska jag duscha och kolla nån film sen tror jag.
Hörs imorgon istället, kyss!


kände lite för att rida ponny på vägen till hemköp ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0