Bilproblem

Det verkar som om min kvällar bara blir mer annorlunda än vanligt, haha.
Igår ( fredag) satt jag hemma hos farmor till kl 8 på kvällen för då kom johan och hämtade mig,
men jag var ju inte direkt chockad att han var typ 4 timmar försenad eftersom han är sverigest största tids-optimist ;)
Jag & jennifer var med honom typ halva kvällen, åkte hem vid 11.
Senare vid halv 2 ungefär ( på natten) kommer Emil och John ut till vintrosa och ska röka med mig.
Aa vi gjorde inte så mkt, skjutsa hem tommy här i vintrosa.
Jaja, blablabla...
Avslutar iaf kvällen med att det ena bil däcket lossna och fastnade snett undet bilen så det höll dom på och fixa med i typ 1 och en halv timma...
Kom hem 5 inatt och då sov jag djupt ;p
Nu ligger jag här i sängen, ska snart gå upp.
Klockan är ju ändå 2 haha.
Aja pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0