frukost / lunch time

Godmorgon
.. eller inte så god.
Usch vaknade av att min brorsa kastar bandybollar inne på sitt rum och sen börjar han spela dålig rockmusik på sin mobil och det låter förjävligt.
Så tillslut vaknade jag upp istället.
Jag ska så fort jag skrivit klart det här inlägget gå och äta någonting, typ frukost eller lunch med tanke på klockan.
Jaha, vad händer idag/ ikväll då?
Skulle vara kul attt dricka lite men verkar nog inte som om det blir så nu, vilket suger.
Somnade till filmen igår och vaknade precis när eftertexterna börar rulla, haha.
Sen gick jag hem, laddade ner 2 filmer men jag var så trött så jag somnade med datorn på mig.

Aja nu ska jag inte skriva mer, ska till köket & kolla efter mat, sen ut och grilla en pinne.
Kysssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0