lördagsmorgon

Hejsan svejsan, idag är det lördag, mycket trevligt.
Vet inte riktigt hur dagens planer ser ut än, har några alternativ hihi.
Mår faktist bättre än vad jag gjort dom senaste dagarna vilket är mycket positivt :)
Har inte kollat ut genom fönstret än så har inte en aning om vad det är för väder, förhoppningsvis torrt & soligt...
Igår hade jag ju så extremt tråkigt att det slutade med att jag kollade en Barbie-film innan jag somnade haha!
Och jag menar en sån där ny Barbie-film, animerad och allt, haha jaja det var verkligen nödens film.

Juste! måste berätta, jag fick en kommentar igår på en bild på mig som jag lagt upp på bilddagboken
" Om du var en basketboll då skulle jag lätt dunka dig :P "
Jag undrar verkligen hur den människan tänkte asså?
För den där raggnings repliken rent ut sagt sög, man fick ju mer tankarna
"åh herregud han kommer våldta mig när jag går hem"
aja,  katten jamar vid dörren och vill ut så måste lyda hennes order nu.
Hörs sen, pussssssss!






Kissemissen & jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0