nyvaken





Nyvaken, mår fan inte helt okey... Nästan lite illamående ;s
Åkte iaf med johan igår till sthlm, eller egentligen till arlanda, haha!
Fick skjuts hem av johans kompis, tror jag var hemma på högst 5 min.
Gick så jääääääävla snabbt :o haha! Nu är mamma hemma med mat till mig men jag har ju inte riktigt någon aptit så får se hur det blir med det.
Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra ikväll heller, antingen super jag lr så stannar jag hemma och pluggar vilket jag egentligen behöver...
Fast jag har ju faktist hela lördag och söndagen på mig att göra det, plus att det är inte så jätte mycket så jag får se hur jag gör.
Jag & jennifer skulle iaf få en vodka av johan som tack för att vi följde med till sthlm haha!
Inga jävla blommor eller så utan nu är det vodka som gäller nu för tiden! :)
aja, nu ska jag lägga mig i vardagsrummet istället och kanske äta. Vi hörs sen pusssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0