crazy dag.. haha

Seriöst den här dagen var totallt crazy, kom till skolan vid 10 OCh våran lektion började 11.40 så satt bara i buissnes labb och busade med tjejerna.
Gick på dagens ända lektion sen skulle jag upp på stan och fika med en kompis, men han hade ju såklart inga pengar på mobilen så han kunde ju inte höra av sig så vi hade bestämt att mötas utanför waynes prick 2.
Och jag, blåst som jag är glömde bort att dom hade flyttat så jag yrar runt på stan som en jävla tok och letar, tillslut beslöt jag mig för att åka hem..
Så jag sitter på bussen och rätt som det är så ringer han, och jag hoppar av bussen i brunnsparken & ska ta bussen tillbaka till stan.
Så precis när johan ringer så stängs mobilen av!!
Då började jag fan bli galen asså, eftersom jag skulle smsa honom när jag var på stan igen och möta honom vid träffpunkt.
Jag kunde inte heller så vad klockan var så jag visste inte hur lång tid det var kvar till bussen skulle komma & eftersom klockan på armen är helt felställd så var allt åt helvete haha.
Gick iaf på bussen och försöker starta telefonjäveln, ,men det stod bara " sätt i simkort"...
Gick runt på stan IGEN och kollade efter honom, tillslut träffade jag några kompisar som jag var med en stund, fick låna deras tlf och ringa johan som sen skulle ringa jennifer och be henne gå till mcdonalds eftersom hon och jag skulle ses på stan halv 4 typ vilket klockan var då, om inte mer..
Sen när hon kom åkte vi hem till mig, bytte mobil & tillbaka till stan sen.
Så tänkte vi äta på stan, men jennifer kunde inte ta ut pengar för man kunde BARA ta ut 500-lappar...
Så vi satt på stan och prata och frös ihjäl och nu är jag äntligen hemma i min säng!
Ska kolla en film sen sova, ska bli super skönt eftersom jag är astrött
puss godnatt säger jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0