tråkigare kan man nog fan inte ha

SERIÖST vad jävla tråkigt jag har!
2 inlägg på mindre än en timma, haha ovanlit må jag säga.
Sitter i soffan med datorn i knät, mobilen plingar med sms och CSI är på tvn, kunde det bli bättre?!
JA, herregud..
Och inte fan är det någon rolig bloggare som uppdaterar heller.

Nä nu ska jag inte klaga, jag har ju inte så jätte ont i ryggen längre vilket är toppen!
Menmen snart är det förfan halloween & höstlov, wiho!
Då blir det nog att åka till pappa i oslo, men vill ändå va hemma mycket och festa.
Får se hur det blir, vad ska ni alla göra på höstlovet?





Bild tagen nyss i soffan, boooring...

Kommentarer
Postat av: R

fina mahones

2009-10-17 @ 01:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0