vårdcentralen



Godmorgon!
Vaknade i tid idag faktist, tummen upp för det hihi :)
Hade fixat mig och allting, sen när jag ska gå till bussen känner jag att ryggen gör så jävla ont och magen är inte helt okey.
Tro inte att jag har diarré eller nåt nu, inte det som är problemet, haha.
Iaf så sitter jag i busshållplatsen och typ mår piss, kände mig illamående och allt så jag vände och gick hem.
Så mamma har sjukanmält mig nu, och snart ska vi åka till vårdcentralen, skulle åkt dit själv om jag inte hade så ont.
Aja, ligger i sängen just nu, vilket inte är så skönt heller.
Finns inte så mycket mer att säga, skriver efter besöket på vårdcentralen så får vi se hur det gick.
pussheeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0