surprise dinner & candy

Hallådär people! :)
Är hos en kompis som ska laga middag åt mig, trevligt trevligt.
Har inte en aning om vad det blir så det är en överaskning, är sååååå himla nyfiken hihi

Som sagt var jag hos farmor o träffa släkten, fick ett presentkort på hela marieberg galleria av min faster.
Tror leyla vart glad över sin present, hon fick en liten lila handväska med snygga typ nitar på i mönster av ett stort hjärta. Nu kommer det dröja massa veckor innan jag träffar henne igen, men funderar på att åka bussen till oslo någon helg.

Hur som helst sitter jag och smaskar i mig mina favorit-godisar & kollar "AFV" på 5an.
nu är jag trött på att skriva, hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0