A beautiful nightmare

Helt sjuk dröm inatt!
Jag var gravid och trodde vattnet skulle gå hela tiden
och så hette jag Britney men jag såg ut som en kille.
Som tur var vaknade jag upp och insåg att "vattnet" som skulle gå var isf mitt kiss.
Jag var sjukt kissnödig och hade samma känsla i magen som jag hade i min dröm.


Jaja, vaknade för en halvtimma sen ungefär, ligger i min säng.
Tror att vårat hem har blivit ett jävla dagis eftersom att jag har hört barn strömma in genom dörren hela förmiddagen...
Vågar inte ens gå ut och kolla.
Idag är det den officiella dagen att det är 2 månader för mig och emil tillsammans. (fattar knappt hälften av vad jag skrev nu)
Men han är ju fortfarande i sitt äckeltrysil så jag får väl fira det genom att supa mig full? hihi

Nej nu ska jag nog ut och grilla en pinne.
Sen smyga in i köket, värma upp min pasta från igår och gömma mig från barnen inne på mitt rum.


påminnelse till mig själv: Alkohol idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0