äcklig fet gris!

Hur kunde det bli såhär?
Varför känner jag såhär?
Vill bara vara ensam...
Aldrig mer visa mig för någon.
Är så misslyckad
Jääääävla skit..!
Är så jävla ful & tjock
och bara allmänt äcklig.
Tänker fan sluta äta nu.
Skippa mat.
Har aldrig kännt mig såhär ful någon gång i mitt liv
hatar att vara brunett, det är det värsta som hänt mig.
Är fet.
fet som en jävla gris.
Patetisk också.
Vet inte ens vem jag är.

I don't know who I am
Staring at a million broken pieces here...

Who's that girl
In the white dress
With the light brown eyes
And the magic smile
Has anybody seen her?



............




Kommentarer
Postat av: elvira

du är världens finaste tjej, du är speciell och bäst på alla sätt och vis, glöm inte det!

2010-02-12 @ 11:10:44
Postat av: Melly

Men hörru.. Du är jättefin, oavsett brunett eller blondin! Personligheten gör det yttre! Du är en skit go och snäll tjej ju:)) Fortsätt så, då kommer du aldrig ens va i närheten av ful, äcklig, tjock!Säger inte det här bara för att, utan jag menar det verkligen. Jag lovar dig!:))<3

Kramisar Melly:)

2010-02-18 @ 08:34:56
Postat av: bella

Emma sluta, sager som Elvira du ar varldens finaste tjej, bade pa insidan och utsidan. du ar en underbar van Emma, I promise. <3

2010-02-18 @ 15:02:05
URL: http://bellz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0