I miss u!

Gog morgon haha!
Vaknade för bara en halvtimma sen.
Så har nyligen ätit frukost :)
Känns hemskt att sova utan min älskling, men han är ju i trysil hela veckan så får stå ut...
Vaknade faktiskt av att min närmaste killkompis Johan ringde och frågade om jag ville ta med datorn hem till hans lägenhet på norr ikv och ta några drinkar och spela buzz & sånt med honom, Jennifer & viktor.
Vilket jag självklart ville, eftersom jag inte har någonting alls speciellt att göra under veckan.
Fast det jobbiga blir att vakna sen på tisdag eftersom jag ska till en praktik på intervjuv klockan 10 på morgonen, men det går nog?


PGA snön och kylan så har våran ytterdörr frysit igen typ... Går knappt att öppna eller stänga.
Hela huset skakar när man drar igen dörren hårt som FAN!

Men nu är det så att jag har massa filmer att kolla på som jag laddat ner, så update later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0