Mycket rolig dag!

Som ni kanske märkte, tog jag en lite bloggpaus.
Orkade inte göra något.
I torsdags åkte jag till Norge med johan och vi lämna en grej på ett företag sen tillbaka till Örebro.
I fredags följde jag med mamma & hennes vän Ronnie och gjorde massa saker. Vi köpte en skitsnygg ny soffa också. Helgen bestod av pojkväns-mys.

Idag hade jag mötte med rektorn på morgon, jag har tydligen blivit väldigt mycket bättre på att sköta skolan, skönt som fan :)
Den här dagen har bestått av mycket flum:
  • Såg 2 personer ha sex, random?!
  • Nästan kissat på mig av skratt när vi fotograferade.
  • Äntligen fått min datorn rensad från alla virus, som endast kom från porr-sidor (haha!)
Kanske uppdaterar er med bilderna senare när jag får tag i melissa.
Vet inte riktigt vad jag ska lägga upp för bild, orkar inte ta kort nu
och alla mina bilder är borta från datorn :(


Kommentarer
Postat av: bella

HAHAAHHAHAHAHA DET DAR ME 2 PERSONER, MENAR DU M&J? HAHAHAHAHAHA xD

2010-02-18 @ 15:03:09
URL: http://bellz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0