random shit

Herre-jösses vilken bloggpaus!
En evighet typ?

Men jag tänkte börja skriva lite nu, vart pepp när jag såg min kommentarer.
Vad har egentligen hänt dom senaste två veckorna?
Har haft världens bästa alla<3dags helg. BÄST!
Bowling med elvira, rickard & min boytoy.
Spelat biljard och grejer.
Har haft det sjukt bra.
Vaknar upp utan min älskling men efter 20 min kommer hem hem med en ros! hihi.
Har åkt skridskor med jennifer också. INGA KOMMENTARER OM DET :('

Har lov nu iaf, fööööör skönt.
Seriöst orkar fan inte skriva. Ska leta efter min boytoy som försvann för ungefär 20 min sen.
TTYL! for real ;)




DENISE BABY FYLLDE 18 IGÅR, SÅ GRATTIS TILL HENNE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0