blandat inlägg

God eftermiddag bitches ;)

wazzup? what's crackin? yoo!
okej, dålig humor tack jag vet.
Jag är hos min pojkvän just nu (ja ni läste rätt)
vi har precis ätit frukost, gott.
Nu är jag sugen på en pinne. har inte haft sen igår ikväll = död just nu.
Men det ska vi fixa snart :')
Sen ska vi till gröna grodan och fika, ska bli bjuden på en chailatte eftersom mina pengar är hemma och jag inte känner för att åka långt för att hämta dom.
Sov hos honom inatt men det kanske ni förstod.

Har tänkt på en sak, är ju ofta hos honom och sover där mycket nu under lovet.
Och nu så börjar skolan imorgon, kommer bli konstigt.
För det första måste man sova i tid och gå upp tidigt, sen kan man inte vara med varandra lika ofta eller sova tillsammans, speciellt eftersom han inte går i skolan...
Jaja, man har ju helgerna tillsammans!
Föressten i helgen ska jag och jennifer förmodligen festa tillsammans med johan och hans vänner som vi brukade göra massa förut.

Nu ska jag sluta med det här inlägg, vart nästan ett brev.
Så vi får höras vid senare när jag förmodligen är hemma.
För nu vet ni ju vad jag ska göra efter det här inlägget, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0