coco thai & bio ikväll

Hej, hallå, tjena?

Jag ligger i min säng under en filt och fryser, när ska det bli sommar egentligen?
Idag var det första skoldagen efter lovet.
Lika jobbigt som vanligt att gå upp med tanke på att jag somnade 4 inatt, men jag fick hjälp av johan som ringde hysterisk.
Skulle egentligen åka till sjukhuset men mammi vart magsjuk så hon orkade inte.
Men jag hade tid på knuffen samtidigt och hade inte avbokat den så gick dit istället.
Efter det mötte jag jennifer utanför skolan och så gick vi på en lektion som höll på en timma bara för vi kom sent och lärarn skulle dra tidigare så det var skönt.
Hade typ intervjuv med en snubbe som har ansökt om jobbet som media-lärare.
Och eftersom min klass går media fick vi vara med.

Efter det käkade vi på coco thai, sjuuuukt gott alltså. Kan nästan lova att jag rullade ut därifrån.
Jaja, blabla... Hade en lektion till sen åkte jag hem och nu sitter jag här.
Har nyss bokat biobiljetter till avatar ikväll.
Det blir Elvira, Rickard, Jag & Emil som ska kolla tillsammans, nice huh?
Folk säger ju att den filmen är bra så fast hade helst velat sen den i 3D vilket är omöjligt i örebro.

Nu ska jag nog duscha lite snabbt för jag fryser så mycket sen ska jag spela wii med lillasyster som har tjatat i 1 timma nu.
Höres efter bion ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0