färgar håret

Sitter just nu med hårfärg i huvudet.
Blonderar mig!
haha skoja, jag har brun färg i.
Dock skulle jag faktist vilja bli blondie igen...
Problemet var att det slet så mycket på håret och fick utväxt hela tiden som man var tvungen att färga om.

Men har beslutat mig att färga massa slingor i håret, fast bara ljusare.
Anledningen att jag färgar nu är för att när jag färgade brunt så råkade jag missa en lite bit så det var lite små blont där.
Så det täcker jag för nu, hoppas det blir bra.
Det är redan kväll och jag sitter hemma i shorts och tröja och det betyder att jag inte ska festa idag.
Min lingonvecka började idag så känns inte så peppat att festa då.
Blir förmodligen att äta ute nånstans med älskling och kolla filmer.
Det börjar bli en vana och det är sååååå skönt.
Jag taggar ju inför sommaren fast då kanske jag inte borde äta så mycket fet mat på helgerna.
Men det får jag börja träna bort ungefär i april?
Vore bra med påminnelse då! :)

råkade spilla hårfärg på magen

Nu ska jag ställa mig utanför dörren och grilla en liten pinne.
Mat snart och sen blir det kolla resultatet på håret, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooo Bimbo

2010-01-22 @ 21:34:57
Postat av: pojken

bimbo-tjejen.. ooh

2010-01-22 @ 21:54:47
Postat av: Michaelsigrun

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 17:29:48
URL: http://michaelsigrun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0