världens bästa pojkisvännis

Jag vet att min uppdatering suger BALLE!
Men jag har typ inte orkat tagit fram datorn när jag varit hemma.
Har varit med min pojkvän ända sen i fredags kväll.
På söndagen var jag ensam hemma hos honom i typ 2 timmar för han spelade innebandy, kanske inte dte roligaste jag hade gjort men när han kom hem hade han bokat bord på Al forno (italiensk restaurang) och efter det fikade vi lite.
Åkte hem och hämtade datorn och nya kläder eftersom det var skola dagen efter.
När jag kommer tillbaka kollar vi på tv, sen springer han iväg några gånger.
När han kommer tillbaka så går vi in i bastun pga honom och då har han tänt massa ljus in dit och satt på bastun.
Så vi bastade, duschade och sov.
Det var sååååå sjukt mysigt ;)
Ni önskar ni hade min pojkvän va? haha!





Ja sen har jag bara haft skola så har inte hänt så mycket speciellt.
Men inatt blir först natten utan honom på 4 dagar, känns sjukt?
Eftersom jag inte har träffat honom sen imorse så sov jag bort några timmar idag efter skolan bara för att fördriva tiden.
Kankse inte var så jättebra eftersom klockan snart är 1 och jag är inte trött alls.

Tankar ner en film just nu iallafall.
Ska inte tvinga er läsa mer.
Jag LOVAR att skriva mer imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0