vin & buzz

Halloj, bakis idag eller?
för det har jag varit...
Hemskt att vakna upp till världens huvudvärk.
Igår var det hur trevligt som helst, fikade med emil på gröna grodan innan jag började festa.
Har massa bilder men eftersom min USB sladd är borta för tillfället kan jag inte lägga upp dom.
Jaja, johan och jennifer kom och hämtade mig halv 9 bakom krämaren så åkte och köpte groggvirke och sen dirr till johans lägenhet.
Så vi satt och drack vin och spelade buzz, hur kul som helst.
Det är verkligen ett spel man ska spela när man är dragen haha.
Sen kom bäver förbi ett tag och så skjutsade han mig till nick, emils kompis.
Var där nån timma sen gick jag och emil hem till honom och sov.



Så när vi vaknade skulle emil upp på stan med sina vänner så jag åkte hem.
Nu har jag nyss ätit världens äckligaste kyckling/currysås jag gjorde...
Bara på grund av att jag hade i typ 6 dl mjöl vilket är alldeles för mycket.

Tänkte sova nån timma för ska iväg till stan igen sen och typ äta nånstans med älsk och sen hyra någon film. Behövs....
Vin <3 Emma = funkar inte så

Kommentarer
Postat av: Oimopan

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-06-07 @ 11:44:56
URL: http://oimopan.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0