shopping <3 Emma

Hello där mina vänner =)

efter senaste inlägget gick jag upp på stan, köpte mig ett par nya skor!
Det behövdes verkligen, dom gamla va så slitna att sulan stack ut, haha
Efter det så mötte jag upp Emilie, vi åt på Levi's cofferoom, bakade potatis med skagen & en Vaniljlatte vart det.
Behövde nya solglassögon efter att "någon" tog tillbaka solglass-ögonen jag hade fått av honom.. dålig stil?! JA

Så hittade dom på bilden på H&M för 59,50 kr. Som hittat!
Skorna är från DinSko och kostar 299 kr.


Nu ska jag snart bege mot vintrosa, ska skriva på en massa papper om en grej angående nästa tisdag.
Kommer inte berätta nu vad det gäller eftersom jag inte fixat alla papprerna.
Så vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0