kaffe please

Känner hur mitt kaffeberoende smyger sig fram... är jäääääätte sugen på en kaffe just nu :(
finns inget kaffe här heller, får väl bli mcdonalds kaffe i think.
Fast det kanske vore bättre om jag skippade kaffe eftersom jag börjar klockan 8 imorgon...
Hur som helst tänkte jag kolla filmen på 6an som börjar klockan 9, den med Jim Carrey, skulle egentligen behöva plugga engelskan, får väl göra det samtidigt.. Har ju redovisning imorn och har bara skrivit högst 100 ord.

Nu ska jag tigga fram lite chocklad, ciao!


går fortfarande inte att lägga upp nya bilder från photobooth eller iphoto... piss!!

Kommentarer
Postat av: ...

Gud vilken härlig urringning xP



Gillar detta skarpt!

<3

2011-01-15 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0