Michael Jackson and nasty food

Tillbaka igen, försov mig så missade första lektionen imorse... Men hann i tid till mattelektionen, tur de!
Satt och flummade med Amanda samtidigt som jag räknade emellanåt. Känner att jag börjar kunna koncentrera mig bättre i skolan, får hjälp när jag behöver och så, very good!



Efter skolan åkte jag till Marieberg Galleria med en killkompis och åt buffe på ett ställe, inget att rekommendera direkt... Smaklös mat, RestaurangTorget heter det.
Träffade på jennifer så tog vi alla bussen tillbaka till stan.

bilden vart visst sne hehe




Måste visa tröjan jag köpte till en killkompis i present, ville vara snäll eftersom jag fick massvis med parfymer och så
.

Tycker tröjan är super cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0